Stavba transfer systému a automatů započala v listopadu 2005. Fotodokumentace bude postupně doplněna. |
Kompletní stavba nového transfer systémuŘízení transfer systému využívá pro řízení pohybu palet stejného systému jako na lince Mercedes a Ford. Identifikační systém Phoenix malé čipy s ID. čísly v EPROM. Každé křížení a pracoviště má čtecí hlavu pomocí, které transfer zjistí kam má paleta určený cíl a výsledek předchozí operace. Dále je pás vybaven čtečkami čárového kódu SICK na každém pracovišti a dochází k párovaní palety s kusem, který veze po páse. Kusy na opravu jsou směrovány automaticky na jedno ze dvou pracovišt a po opravě jsou odeslány na další opracování. Celý transfer je datově propojen sítí (TCP/IP) s ostatnímy automaty. Ke každému světlometu načítá data a ta jsou vyhodnocena v databázi dodané externí firmou. |
Pásy balení Pás balení obsahuje čtení čárového kodu, počítadlo vyrobených a plánovaných kusů. |
|
Linka BMW
Projekty jsou doplněny o popis a fotodokumentaci
Změny byly provedeny v období roku 2006.
Malé drobné softwarové úpravy zde nepopisuji.